niedziela, 11 maja 2014

Moja Książeczka - Przygody Motylka Feliksa, który bardzo chciał poznać cały świat – Grupa Motylki

"Przygody Motylka Feliksa,
który bardzo chciał poznać cały świat"


Dzieci i Rodzice
Grupa Motylki
Przedszkole Miejskie nr 26


"Cześć! Nazywam się Feliks. Jestem kolorowym motylem. Kiedyś byłem włochata gąsienicą. Mieszkałem na gałązce w ogrodzie pewnego miłego przedszkola. Któregoś dnia dzieci z grupy Motylków bawiły się w ogrodzie i zabrały mnie do swojej sali. Był to czas, kiedy zawinąłem się w kokon i zasnąłem głębokim snem. W czasie tego snu słuchałem mądrych i ciekawych rzeczy, o których uczyły się dzieci."


"Gdy kokon zrobił się zbyt ciasny, obudziłem się i wyszedłem. Wszystkie przedszkolaki podziwiały piękne skrzydełka, które mi urosły. Kiedy juz nauczyłem się latać, pożegnałem moich przyjaciół i wyruszyłem w daleka podróż. Chciałem poznać cały świat! Ten świat, o którym tyle słyszałem, gdy drzemałem w moim kokonie..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz